Megvan a csomag, mindenkint PÜ-ben értesítek a továbbiakról. Elnézést kérek a hosszadalmas ügymenetért, de nem az én hibám volt.
A fő problémát az jelentette, hogy Oleg barátunk rosszul adta meg a postázási címet, 7 helyett 27-est írt, így még az értesítést sem kaptam meg, hogy csomagom jött. Persze én kb 1 hét után elkeztdem keresni, mert a netes Tracking jelezte, hogy a csomag vámkezelésen van, az azonosítószámot pedig Oleg megüldte. Majd órákig tartó telefonos ügyfélszolgálattal sikerül kinyomozniuk, hogy ott van, de rossz rajta a cím. A csaj mondta, hogy átírta, most már jó lesz a cím, kb 20x rákérdeztem, hogy most már biztosan jó címre fog érkezni? Azt mondta tuti, ennek ellenére végig az eredeti, rosszul megadott címmel dolgoztak, mert közben sem kaptam semmiféle értesítést, még emailen sem. A vámon is fennakadt a dolog, mert elég nehezen sikerült megértetni velük, hogy ez a csomag ajándékként jött. Mindenféle Paypalos meg banki transzfer bizonylatokat és számlákat kellett bemutatni... Persze a papírokat nem egyszerre kérték, hanem egymás után, de közben semmit sem küldtek, hogy te hülye, mutass má' be egy másik papírt, mindíg nekem kellett utána menni, majd közölték telefonon, hogy még 1 papír kell, mert még mindíg nem ment át a vámon. így 3 hét alatt átment a vámon, majd még 1 hétig vártam a csomagra, de csak nem jött. Hab a tortán, visszaküldték a leltéti raktárba, elégtelen címmel. Ma telefonon újra érdeklődtem, és közöltem, hogy NE csináljanak semmit, elmegyek érte oda, ahol van. Azért csak rákérdeztem, hogy ugyan nézzék már meg, hogy a gépben milyen cím szerepel, ott a jó cím volt, a csomaghoz tartozó papíron pedig a rossz... Szartak rá mi van a gépben, meg mi volt az előzmény, csak azt nézték mi van a papíron...
|