Idézet:
A valoságunkat magunk teremtjük.
Van benne igazság. Úgy kezdődött, hogy rendeltem tőlük, hiba volt, én bűnöm.
Ühüm...
Tehát még egyszer, világosabban:
Nem értesítettek, hogy a rendelt árut kb. 45 nap múlva hozzák be. Ez csak az utalás után derült ki!
Nem ajánlottak másik 8-ból kb., amit azonnal küldhettek volna - vagyis anyag és kereskedelmi ismeret zéró ebben az esetben.
Nem értesítettek a megrendelés visszamondása esetén, hogy egy külön nyomtatványon kell visszaigényelni a pénzt! Nem furcsa? Mihez vagytok szokva, bizonyára én vagyok naiv? Ha ezt nem kérem, kb. még 50 évig ott nézegetik a pénzemet a számlájukon? Kértem az egyszerűsítés kedvéért, akkor küldjenek bármit, macskaalom, sósperec, tudjuk le, fizettem és küldjenek amit találnak - nem és nem, ott az űrlap, ezt és nem mást...
Angol nyelvű az adatlap, ami olyan adatokat kér tőlem, ami mind megvan nekik is. Én magyar Ft-al fizettem, magyar ügyintézőkön keresztül, miért nincs ez magyarul?!
A kért adatok egy része nekem kínai - vessetek a mókusok elé - de SWIFT, IBAN egy pénzügyekkel foglalkozó ügyintéző ezt a bank neve, számlaszám tudásával 10 mp alatt deríti ki. Ezt onnét tudom, miután nagy nehezen rájöttem, mi ez és hol található, kalkulálható, hogy ennyi lett volna! A beígért segítségem helyett ezzel sz...attak hónapokig. Ugyanis én kötöttem az ebet, hogy minden adatuk megvan, amit tőlem kérnek, intézzék! Amerikában ilyenért 10 ügyvéd jeletkezne a cég perelésére ajánlkozva - kb.
Innétől, hogy velem, vagy bárkivel előtte igen rendesek, segítők voltak - rendeltem már tőlük előtte, minden rendben volt - rohadtul nem érdekes.
Dramatizáció:
Ennyi erővel felhozhatjuk, legbiztonságosabb utazás a repülés - kár, hogy akik leestek, nem tudnak erről véleményt mondani.
Vagy: Azt írta Karinthy valamikor: Mai hír - a nyugati fronton nem történt esemény, ma csak egyetlen katona halt meg.
- Képzelem - írta erre - hogy az a katona hogy örülhetett, hogy ma csak ő halt meg egyedül.
Na kb.