Szerintem első körben a tápban lévő összes elkót tanácsos cserélni (megnőtt ESR értékek) *különös tekintettel a primernél lévő kisebb elkókra
A szekunder oldali védő zéner zárlatát ellenőrizni (ezt táp megfutás kár elleni sönt biztosítéknak rakják bele)
Trafó primerrel párhozamosan kötött snubbert (soros RC-tag) szakadásra/zárlatra/átvezetésre/megnyúlásra ellenőrizni
....
Mindenképpen jó lenne egy pontos rajz (legalább a primer oldali kapcsoló, és a szabályozó részekről)!!!
Buktatót okozhat még, ha a csereként berakott kapcsoló üzemű tranyók, diódák feszültsége, sebessége, erősítése nem elegendő, vagy kapacitásai túl nagyok...
Optokapu kissebb erősítése* is okozhat táp megfutást!
*ez öregedéssel jelentősen csökkenhet (csere típusnál adatlapra, B-csoport jelzésre odafigyelni!)
...illetve 431 gyártmányok között is akadnak különbségek (feszültség, munkapont, kompenzáció) *ld. adatlapok!
szerintem